Verkkouutinen , 24/06/2017

Sytomyssyjä lahjoitettiin keskussairaalaan

Kevään  Sytomyssykampanjan  tuloksena  lahjoitimme   Kymenlaakson Keskussairaalan syöpätautien osastolle ja poliklinikalle  kaikkiaan  418 myssyä ja lisäksi neljät villasukat. Seuraava myssykampanja ensi keväänä, ehkä jo maalis- huhtikuussa.  KIITOS kaikille  mukana olleille innokkaille neulojille, kutojille  sekä   myssyjen vastaanottopaikkoina  toimiville  yrityksille !    Aurinkoista  kesää !

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen vuosikokous

Luoto -tukipalvelut

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen yksi tärkeimmistä palveluista on sairaanhoitajien antama keskustelutuki. Hoitajamme tapaavat syöpään sairastuneita ja läheisiä keskustelutuen merkeissä, ja tapaamisissa […]

Kotkan paikallisosastolle uusi vetäjä

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan paikallisosaston uusi vetäjä on Virve Rommi. Osasto tapaa tuttuun tapaan aina kuukauden neljäntenä tiistaina KymSyn Kotkan toimistolla, Kotkankatu 16 B, 3. kerros.