Sytomyssyjä lahjoitettiin keskussairaalaan
Kevään Sytomyssykampanjan tuloksena lahjoitimme Kymenlaakson Keskussairaalan syöpätautien osastolle ja poliklinikalle kaikkiaan 418 myssyä ja lisäksi neljät villasukat. Seuraava myssykampanja ensi keväänä, ehkä jo maalis- huhtikuussa. KIITOS kaikille mukana olleille innokkaille neulojille, kutojille sekä myssyjen vastaanottopaikkoina toimiville yrityksille ! Aurinkoista kesää !
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen vuosikokous
Lue lisää
Luoto -tukipalvelut
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen yksi tärkeimmistä palveluista on sairaanhoitajien antama keskustelutuki. Hoitajamme tapaavat syöpään sairastuneita ja läheisiä keskustelutuen merkeissä, ja tapaamisissa […]
Lue lisää
Kotkan paikallisosastolle uusi vetäjä
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan paikallisosaston uusi vetäjä on Virve Rommi. Osasto tapaa tuttuun tapaan aina kuukauden neljäntenä tiistaina KymSyn Kotkan toimistolla, Kotkankatu 16 B, 3. kerros.
Lue lisää