Naisten ja miesten vertaisryhmät käynnistyvät Kotkassa syyskuussa

Miesten- ja naisten ryhmätoiminta käynnistyy Kotkassa Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen tiloissa ( Kotkankatu 16 B 3.kerros, 48100 Kotka).
Miestenryhmän ensimmäinen tapaaminen on maanantaina 14.9. klo 14-15.30 ja naistenryhmän tapaaminen tiistaina 15.9. klo1 4-15.30.
Covid-19 pandemian vuoksi joudumme rajoittamaan osallistujamäärän 10 henkilöön , joten pyydämme osallistujilta ennakkoilmoituksia 14.9. klo 12.00 mennessä puh.05-2296240 tai sähköpostilla [email protected]. Näin mahdollistamme ryhmäläisille turvallisen kokoontumisen. Tulethan tapaamiseen ainoastaan terveenä. Pyydämme myös, että tutustut oheiseen ohjeeseen.
Tervetuloa mukaan!
Ohjeet asiakkaalle kasvokkaiseen ryhmä- ja kurssitoimintaan osallistumisesta
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen vuosikokous
Lue lisää
Luoto -tukipalvelut
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen yksi tärkeimmistä palveluista on sairaanhoitajien antama keskustelutuki. Hoitajamme tapaavat syöpään sairastuneita ja läheisiä keskustelutuen merkeissä, ja tapaamisissa […]
Lue lisää
Kotkan paikallisosastolle uusi vetäjä
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan paikallisosaston uusi vetäjä on Virve Rommi. Osasto tapaa tuttuun tapaan aina kuukauden neljäntenä tiistaina KymSyn Kotkan toimistolla, Kotkankatu 16 B, 3. kerros.
Lue lisää