Etusivu »
Verkkouutinen
, 29/05/2017
Langinkosken koulu lahjoitti 2800 €
Langinkosken koulu Kotkasta järjesti keväällä 2017 päivätyökeräyksen ja lahjoitti keräyksen tuoton 2.800 euroa Kymenlaakson Syöpäyhdistykselle. Lahjoitusvarat käytetään nuorten terveysneuvontaan sekä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen. Kiitos Langinkosken koulun oppilaille perheineen sekä opettajille !
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen vuosikokous
Lue lisää
Luoto -tukipalvelut
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen yksi tärkeimmistä palveluista on sairaanhoitajien antama keskustelutuki. Hoitajamme tapaavat syöpään sairastuneita ja läheisiä keskustelutuen merkeissä, ja tapaamisissa […]
Lue lisää
Kotkan paikallisosastolle uusi vetäjä
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan paikallisosaston uusi vetäjä on Virve Rommi. Osasto tapaa tuttuun tapaan aina kuukauden neljäntenä tiistaina KymSyn Kotkan toimistolla, Kotkankatu 16 B, 3. kerros.
Lue lisää