Verkkouutinen , 12/12/2018

1200 suklaalevyä lahjoitettu joulutervehdyksenä syöpään sairastuneille !

Katri ja Anneli sekä Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen henkilökunta kiittävät kaikkia joulun Suklaakeräykseen osallistuneita. Lahjoitimme Kymenlaakson Keskussairaalan syöpätautien hoitoyksiköihin n.1200 suklaalevyä . Suklaalevyt jaetaan joulutervehdyksinä syöpään sairastuneille. KIITOS kaikille Teille, jotka lahjoititte pienen palan jaksamista ja toimitte keräyspisteinä ympäri Kymenlaaksoa!. Toivotamme kaikille Hyvää ja Rauhallista Joulua ❤ …mikäli et ehtinyt mukaan tänä vuonna, niin palaamme asiaan taas ensi jouluna.

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen vuosikokous

Luoto -tukipalvelut

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen yksi tärkeimmistä palveluista on sairaanhoitajien antama keskustelutuki. Hoitajamme tapaavat syöpään sairastuneita ja läheisiä keskustelutuen merkeissä, ja tapaamisissa […]

Kotkan paikallisosastolle uusi vetäjä

Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan paikallisosaston uusi vetäjä on Virve Rommi. Osasto tapaa tuttuun tapaan aina kuukauden neljäntenä tiistaina KymSyn Kotkan toimistolla, Kotkankatu 16 B, 3. kerros.