1200 suklaalevyä lahjoitettu joulutervehdyksenä syöpään sairastuneille !
Katri ja Anneli sekä Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen henkilökunta kiittävät kaikkia joulun Suklaakeräykseen osallistuneita. Lahjoitimme Kymenlaakson Keskussairaalan syöpätautien hoitoyksiköihin n.1200 suklaalevyä . Suklaalevyt jaetaan joulutervehdyksinä syöpään sairastuneille. KIITOS kaikille Teille, jotka lahjoititte pienen palan jaksamista ja toimitte keräyspisteinä ympäri Kymenlaaksoa!. Toivotamme kaikille Hyvää ja Rauhallista Joulua ❤ …mikäli et ehtinyt mukaan tänä vuonna, niin palaamme asiaan taas ensi jouluna.
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen vuosikokous
Lue lisää
Luoto -tukipalvelut
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen yksi tärkeimmistä palveluista on sairaanhoitajien antama keskustelutuki. Hoitajamme tapaavat syöpään sairastuneita ja läheisiä keskustelutuen merkeissä, ja tapaamisissa […]
Lue lisää
Kotkan paikallisosastolle uusi vetäjä
Kymenlaakson Syöpäyhdistyksen Kotkan paikallisosaston uusi vetäjä on Virve Rommi. Osasto tapaa tuttuun tapaan aina kuukauden neljäntenä tiistaina KymSyn Kotkan toimistolla, Kotkankatu 16 B, 3. kerros.
Lue lisää